- Podstawą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym jest złożenie zgłoszenia (dotyczy dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły) lub wniosku (dotyczy dzieci zamieszkałych poza obwodem szkoły), które można pobrać ze strony internetowej szkoły www.szkola.jerzmanowa.com.pl lub bezpośrednio w placówce.
- Wnioski niekompletne lub wypełnione nieprawidłowo nie będą rozpatrywane.
- Postępowanie rekrutacyjne składa się z następujących etapów:
- zarejestrowanie kandydata poprzez złożenie w sekretariacie szkoły prawidłowo wypełnionego zgłoszenia bądź wniosku;
- postępowanie rekrutacyjne przeprowadza Komisja Rekrutacyjna;
- podanie do publicznej wiadomości, poprzez umieszczenie w widocznym miejscu w siedzibie szkoły listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do szkoły;
- postępowanie odwoławcze;
- postępowanie uzupełniające w przypadku, gdy po przeprowadzeniu podstawowej rekrutacji szkoła dysponuje nadal wolnymi miejscami.
- Uczniowie zamieszkali w obwodzie szkoły przyjmowani są obligatoryjnie.
- W przypadku uczniów zamieszkałych poza obwodem szkoły w postępowaniu rekrutacyjnym uwzględnia się następujące kryteria określone przez organ prowadzący szkołę:
- kandydat (dziecko), posiada rodzeństwo uczęszczające do szkoły, do której składany jest wniosek – 20 pkt.;
- kandydat (dziecko) kontynuuje naukę z grupą rówieśniczą z przedszkola – 15 pkt.;
- Miejsce pracy zawodowej rodzica/opiekuna prawnego oraz usytuowanie szkoły ułatwiają organizację opieki nad kandydatem (dzieckiem) – 10 pkt.;
- rodzic kandydata (dziecka) jest absolwentem szkoły, do której składany jest wniosek – 5 pkt.;
HARMONOGRAM REKRUTACJI UCZNIÓW DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ
- JANA PAWŁA II W JERZMANOWEJ
Przyjmowanie zgłoszeń lub wniosków w sekretariacie szkoły:
- I etap: 01 – 26 marca 2021r. do godz. 15:00
- postępowanie uzupełniające; 26 kwietnia – 07 maja 2021r.
Prace komisji rekrutacyjnej:
- I etap: do 08 kwietnia 2021r.
- postępowanie uzupełniające: do 12 maja 2021r.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych:
- I etap: do 12 kwietnia 2021r.
- postępowanie uzupełniające: do 14 maja 2021r.
Podanie do publicznej wiadomości informacji o przyjęciu lub nie przyjęciu uczniów do szkoły:
- I etap: do 23 kwietnia 2021r.
- postępowanie uzupełniające: do 25 maja 2021r.
- potwierdzenie przez rodzica/ prawnego opiekuna kandydata woli przyjęcia do klasy pierwszej w postaci pisemnego oświadczenia (dotyczy uczniów zamieszkałych poza obwodem szkoły): do 21 kwietnia 2021.(pierwszy etap rekrutacyjny); do 21 maja 2021r. (postępowanie uzupełniające)
WNIOSEK – obowiązuje uczniów zamieszkałych poza obwodem szkoły.
ZGŁOSZENIE – obowiązuje uczniów zamieszkałych w obwodzie szkoły.